تامین مواد اولیه

تامین مواد اولیه فایبرگلاس و کامپوزیت

_

شرکت سهند افزار پاسارگاد در زمینه تامین مواد اولیه فایبرگلاس و کامپوزیت ارایه دهنده مواردی از قبیل انواع رزین، الیاف شیشه، هاردنر  و کاتالیست، چاپد و روینگ می باشد. جهت اطلاع از قیمت محصولات و ثبت سفارش با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۶۴۵۴۵۲۴ – شریفی

اروزیل

اروزیل ماده ای پرحجم و سبک بر پایه سیلیکا می باشد که در داخل مواد ریخته و به آن خواص ویسکوز شدن می دهد. از اروزیل جهت بالا بردن غلظت مواد و افزایش خواص چسبندگی استفاده می شود. با نام علمی Fumed Silica دارای درصد بالایی از سیلیس با رنگ سفید می باشد. این محصول در صنایع گوناگونی استفاده می شود از جمله: کارخانجات رنگسازی، کارخانجات سنگ های تزئینی، سرامیک سازی، رزین سازی، مرکب سازی، روان کننده های بتن و البته صنعت فایبرگلاس. در صنعت فایبر گلاس از اروزیل بیشتر در ساخت ژلکوت استفاده می شود و خاصیت پوششی دارد.
کبالت

کبالت در صنایع فایبرگلاس به عنوان شتاب دهنده و همچنین خشک کن در رزین های پلی استر استفاده می شود و به میزان درصد فلز کبالت در این محلول میزان درصد و خلوص کبالت مشخص می شود که به صورت ۱ و ۶ و ۱۰و ۱۲ درصد بنابر میزان فلز کبالت درجه بندی می شود. کاربرد: اغازگر در رزین های پلی استر خشک کننده در رنگ ها کاتالیزور در صنعت پتروشیمی.
پراکسید

متیل اتیل کتن پراکساید(MEKP) بیشترین شروع کننده مورد استفاده می باشد ،به شکل مایعی شفاف است که با رزین ،با مقداری در حدود ۳% تا ۱٫۲۵%وزنی ترکیب می شود. به عنوان یک انتخاب از شروع کننده ها MEKP ارزان ترین و دارای آسانترین روش استفاده می باشد.
چاپد
الیاف شیشه چاپد از بریدن الیاف شیشه پیوسته تهیه شده است که بطور ویژه جهت تقویت رزین و کامپوزیت ها طراحی گردیده است.
الیاف حصیری

الیاف شیشه با بافت حصیری برای
ساخت قطعات مکانیکی،استحکامی
به منظور دستیابی به بهترن نتیجه
در پلی استر،وینیل استر و دیگر
سیستم های رزینی با عملکرد بالا
استفاده می شود. این الیاف در
تولید قایق، کانتینر، هواپیما، قطعات
اتومبیل، دکوراسیون داخلی، تجهیزات
ورزشی و مخازن مقاوم در برابر خوردگی
کاربرد فراوان دارد و نقش بسزایی در
افزایش مقاومت مکانیکی قطعات کامپوزیتی ایفا می کند.
رزین وینیل استر

رزین های وینیل استر خواص چقرمگی
و مقاومت شیمیایی بسیار بهتری نسبت
به رزینهای پلی استر دارند. تغییر شکل
حرارتی بالا(HDT)و استحکام چسبندگی
خوب از دیگر خواص آنها می باشد. مقاومت عالی شیمیایی رزین های
وینیل استر سبب گردیده در محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر
خوردگی وجود دارد از آنها استفاده شود.
الیاف سوزنی

الیاف های سوزنی به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- الیاف های پودری ۲- الیاف های روغنی گراماژ الیاف های سوزنی: در بازار ایران بنابر استفاده مشتریان معمولا الیاف های سوزنی با گرم های ۲۲۵ و۳۰۰و۴۵۰ هستند. که معنی این گراماژ به این ترتیب است که به عنوان مثال درالیاف ۲۲۵ گرمی به شما در ۱ متر ۲۲۵ گرم وزن می دهد.
روینگ
الیاف شیشه روینگ مجموعه ای از تعداد مشخص رشته های پیوسته است که بدون پیچ خوردگی مکانیکی دور یک قرقره استوانه ای جمع شده اند.الیاف شیشه روینگ با قابلیت توزیع و خاصیت ترشوندگی عالی برای فرآیندهای برش یا تولید موادی با میزان الیاف کم تا متوسط مناسب است.