تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان

تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان

100%

کیفیت محصول

100%

قیمت مناسب

100%

تحویل به موقع

100%

رضایت مشتری

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

موقعیت: اصفهان – ایران

سال تولید: ۱۳۹۱

مدت زمان تولید: ۴۵ روز

مدت زمان نصب: ۱۵ روز

پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان، در سال ۱۳۹۱ و به دستور کارفرمای محترم، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، توسط شرکت سهند افزار پاسارگاد آغاز و اجرا شد.

این شرکت در این پروژه مسئولیت طراحی، مدلسازی، قالب سازی، تولید و همچنین نصب اسکرو پمپ های فاز ۱ و ۲ تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان را به عهده داشت.

لازم به ذکر است اسکروپمپ های ذکر شده شامل ۱۹۲ عدد پانل GRP هرکدام به ابعاد ۱۸۵ * ۹۰ سانتی متربودند. رزین مصرف شده در تولید این پانل ها، رزین SIR HETRON 922 می باشد.

در پروژه ی ذکر شده، تعداد ۱۵ نفر نیروی انسانی در مدت ۴۵ روز مراحل طراحی، مدلسازی، قالبسازی و تولید را به اتمام رساندند. سپس ۵ نفر نیروی متخصص به محل اعزام شدند. و طی مدت ۱۵ روز عملیات نصب پانل ها را انجام دادند. به این ترتیب این پروژه در مدت زمان کلی ۲ ماه به پایان رسید.

شایان ذکر است که  هنگام نصب، جهت گازبندی و جلوگیری از انتشار بوی نا مطبوع، از نوار لاستیکی EPDM استفاده شد. همچنین اتصالات لبه ها با استفاده از پیچ های استنلس استیل ۳۰۴، شماره ۶، انجام شد.

به حول و قوه ی الهی و با یاری پروردگار این پروژه نیز مانند دیگر پروژه های شرکت تولیدی سهند افزار پاسارگاد با موفقیت و رضایت کامل کارفرما به اتمام رسید تا زمینه ساز ادامه همکاری های دو طرف در  آینده باشد.

پروژه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.